Czy da się pozycjonować niezoptymalizowaną stronę?

agencja SEO

Mówi się, że jak się czegoś bardzo pragnie, to wszystko można zrobić. Podobnie jest i z pozycjonowaniem takiej nieoptymalnej strony. Tylko czy warto? Nie. Jakim kosztem? Kosztem zysków konkurentów. Z jakim skutkiem? Najczęściej niezauważalnym. W jakim czasie? No cóż, faktem jest, że cierpliwy i kamień ugotuje.

agencja SEOPrawda jest taka, że pozycjonowanie bez optymalizacji daje jednak marne wyniki, które mogą się w ogóle nie pojawić, a samo zdobycie pożądanych pozycji w efekcie okaże się niemożliwe.

Choć i od tej zasady są pewne wyjątki. Jeśli mamy np. bardzo oryginalny „biznes”, to takie skuteczne pozycjonowanie bez optymalizacji jest bardziej realne. Strona Sejmu RP niejako pozycjonuje się sama, bo w tym biznesie konkurencji na rynku i na szczęście brak.

W pozycjonowaniu znana z życia reguła pierwszego wrażenia też nie sprawdzi się, a jedyna słuszna zasada, jaka tu obowiązuje, to że podstawą skutecznego pozycjonowania strony jest jej właściwa optymalizacja.